Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2009 08:00 - Backstreet boys – Incomplete превод
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 2692 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 29.06.2009 20:50


Empty spaces fill me up with holes
Distant faces with no place left to go
Without you within me I can"t find no rest
Where I’m going is anybody’s guess

I tried to go on like I never knew you
I’m awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I’m going to be is incomplete

Voices tell me I should carry on
But I am swimming in an ocean all alone
Baby, my baby
It’s written on your face
You still wonder if we made a big mistake

I tried to go on like I never knew you
I’m awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I’m going to be is incomplete

I don’t mean to drag it on, but I can’t seem to let you go
I don’t wanna make you face this world alone
I wanna let you go (alone)

I tried to go on like I never knew you
I’m awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I’m going to be is incomplete

Incomplete

 

 

Непълно

 

Празни пространства ме изпълват с пустота.
Безразлични лица
, няма къде да отида.
Ако ти не си до мен, не намирам спокойствие.
Къде да отида
, никой не се интересува от мен...

Опитах се да продължа, сякаш никога не съм те познавал.
Буден съм, но
половината ми същество спи.
Моля се, да излекувам разбитото си сърце,

но без теб всичко, което съм, е непълно.

Гласовете в мен ми казват да вървя напред.
Но аз плувам в този океан съвсем сам.
Скъпа, момичето ми,

на лицето ти е изписано,

че все още се чудиш, не сгрешихме ли...

Опитах се да продължа, сякаш никога не съм те познавал.
Буден съм, но
половината ми същество спи.
Моля се, да излекувам разбитото си сърце,

но без теб всичко, което съм, е непълно.
 
Не искам повече да се мъча, но не мога да те оставя да си тръгнеш.
Не искам да се изправиш срещу този свят сама,

не мога да те оставя да си тръгнеш (сама)...

Опитах се да продължа, сякаш никога не съм те познавал.
Буден съм, но
половината ми същество спи.
Моля се, да излекувам разбитото си сърце,

но без теб всичко, което съм, е непълно.

 

Непълно...





Гласувай:
0



1. henzelski - ;)))
27.06.2009 08:32
Благодаря ти, Laurencia!
цитирай
2. laurencia - Няма защо,
27.06.2009 08:43
Henzelski...;)
цитирай
3. ivesa - Чудесна песен!
29.06.2009 19:31
Поздравления!:)))
цитирай
4. laurencia - ivesa,
29.06.2009 19:40
Една от любимите балади и за мен, малко тъжна и много нежна. Поздрави. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915358
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663