Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2016 14:00 - Бягство
Автор: laurencia Категория: Поезия   
Прочетен: 4864 Коментари: 0 Гласове:
14

Последна промяна: 11.07.2016 14:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Станка Пенчева


Скучно, тежко ли ми стане,
мъртва ли съм от умора -
аз напускам с присмех таен тягостния свят на хората и прескачам през оградата -
със басмяна рокля, боса, право във една ливада, даже с поглед недокосната. Всичко там е променено, неочаквано и странно, и наново сътворено в друго време и пространство. ...Там слънцата се обръщат подир слънчогледите,
там реките пак се връщат в извора си чист и леден, папратта цъфти разкошно и дъхти на мед пелина... Там и аз съм сякаш още дух, незапечатан в глината, като облак променлива и струяща като вятър, пръсната във всичко живо, в нероденото прелята, слънцелика, звездопадна... И забравям, че ливадата
имаше ограда. 



Тагове:   станка пенчева,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 913825
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663