Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2010 18:16 - Песента на Алиса
Автор: laurencia Категория: Поезия   
Прочетен: 987 Коментари: 0 Гласове:
16

Последна промяна: 30.07.2010 15:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Аз страшно скучая, без сили съм аз,

измъчват ме мислите, много тревожни -

някъде с някого да се пренеса

и там просто да видя нещо такова...

 

Но всъщност какво - честно, не зная.

А ме съветват всички у нас:

"Почети!" - и аз примерно сядам,

"Поиграй!" - с котарака играя.

Все тая, аз ужасно скучая!

Сър! Вземете Алиса със Вас!

 

Така ми се иска, така искам аз,

някога, някак да избягам от къщи,

да скитам в небето или под вода,

отвътре, отвън – че там не е същото.

 

Но всъщност какво – честно, не зная.

А ме съветват всички у нас:

"Почети!" – и аз примерно сядам,

"Поиграй!" - с котарака играя.

Все тая, аз ужасно скучая!

Сър! Вземете Алиса със Вас!

 

Дори ако паника вкъщи цари,

да ме и накажат съм даже съгласна.

Затварям очи, преброявам до три...

Какво ще се случи? Вълнувам се страшно!

 

Но всъщност какво – честно, не зная.

Всичко се смеси в горещия ден:

Да чета? – сядам да си играя,

Или игра? - с котарака четем.

Все тая, аз ужасно скучая!

Сър! Вземете Алиса със Вас!

 

 

© Елена Желева. Превод от руски. 27.07.2010 г.

 





Тагове:   превод,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915196
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663