Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2009 10:10 - За йогите
Автор: laurencia Категория: Поезия   
Прочетен: 641 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 10.10.2009 12:55



Как слави се индийската култура?

Усмихнат Шива е, и многорък.

Артист известен още Радж Капур е,

и кастата на йогите – върхът.

 

            По-рано йога би могъл

            да кара без троха в уста,

            а днес вече чупят рекорд –

            ядат и пият като смок.

 

Пък ние даже хич не сме по-лоши,

че можем да си пием на корем.

И се разхождат многобройни йоги.

Да ги познаеш, трудно е съвсем.

 

            Те знаят много номера.

            Един до легло се добра,

            вече трети ден лети – спи, -

            безсрамно всъщност си лежи.

 

Аз знам, че имат те секрети много.

Да поговорим искам тет-а-тет!

Отровата безсилна е пред йога –

за нея имал той имунитет.

 

            Той не диша под вода – да.

            Не го обиждат думи тук.

            Щом усети, че е стар ще

            каже: “Стоп!”, и тъй ще умре.

 

Попитах аз един подпийнал йога

(пирони гълташе като салам):

- Хей, приятел, с мен сподели, за Бога,

аз тайната ти няма да издам!

 

            За мене беше прост въпрос,

            скарахме се умно, шумно.

            На вас сега ще доверя,

            че каза ми – не говори!

 

Но даже йога да не чувства болка,

да може да не диша и яде,

никога не бих желал ни най-малко

да бъда сляп, с изключено сърце.

 

            Настрани от този йога,

            той първо, ако спи, е сит,

            на простосмъртните напук.

            Но нека свърша, точно тук.

 

Владимир Висоцки





 

P.S. Преводачката от руски прави йога (по-вярно е, че  йога прави мен), което не й попречи, съвсем несериозно, :) да пробва този превод.

 




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915020
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663