Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2013 19:30 - Can't stand the night
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 2816 Коментари: 2 Гласове:
16

Последна промяна: 08.02.2013 19:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Не мога да понеса нощта

Капещи сълзи, разбито сърце.
Стоя тук,
а времето отлита...
Защото всичко,
което имах, завинаги изчезна.
Не мога да понеса нощта...

Беше ни забавно.
Знам така добре
това,
дълбоко в себе си...
Последните дни бяха истински ад.
Не мога да понеса нощта...

Любов
- ти разкъса за мен света.
Но не мога да избягам, въпреки това.
Ти ме докосна, прегърна ме
и нощем това здраво ме държи.

Познавам тялото и косата, и очите й.
Знам, би трябвало да ми принадлежи,
но тя е само на един мъж, завинаги.
Обичаща дълбоко... Защо не и мен ?

Любов, защо те нося в себе си ?
И защо ме държиш така ?
Вземи дъха ми или вземи сърцето ми...
Всичко, което ми даваш е болка,
проклятие над името ти...
Не виждаш ли, не е справедливо...
Не мога да понеса нощта...

Кажи ми, къде сгреших,
посочи ми една причина защо...
Кажи ми, как да я спечеля отново…
Не мога да понеса нощта...

Любов, защо те нося в себе си ?
И защо ме държиш така ?
Вземи дъха ми или вземи сърцето ми...
Всичко, което ми даваш е болка,
проклятие над името ти...
Не виждаш ли, не е справедливо...
Не мога да понеса нощта...

Капещи сълзи,
разбито сърце.
Стоя тук,
а времето отлита...
Защото всичко,
което имах, завинаги изчезна.
Не мога да понеса нощта...

Океани, пълни със сълзи
и планини, направени от болка...
И очите ми са тъжни всеки път,
когато нощта си идва отново...

Любов, защо те нося в себе си ?
И защо ме държиш така ?
Вземи дъха ми или вземи сърцето ми...
Всичко, което ми даваш е болка,
проклятие над името ти...
Не виждаш ли, не е справедливо...
Не мога да понеса нощта...





Тагове:   Accept,   monika agrebi,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donkin - Страхотна песен! Ужасно добра група!
07.02.2013 19:50
Прекрасен превод! Благодаря!
цитирай
2. laurencia - donkin,
07.02.2013 20:28
здравей. :) Бих добавила само - жестока и за Моника, родена за рок...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 914950
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663