Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2012 19:01 - Stranger
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 2107 Коментари: 0 Гласове:
26

Последна промяна: 04.11.2012 21:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Непозната

Не мога да повярвам в края.
Изгубих всичко.
Тази нощ съм свободен.
Бих искал да ме упъти някой,
и да ме извади навън...
Защото светлината не може да ме докосне.
Непозната,
вземи ме с теб.

Как искам по-рано да бях те намерил,
напразно загубих време...
Тъмнина ми превзема ума.
Как искам по-рано да бях те намерил,
ти ще ми спасиш живота,
ще върнеш вярата ми обратно.
Непозната,
вземи ме с теб.
Непозната...

И аз ще те обичам,
дори да е само тази нощ.
Не те познавам,
но всичко е наред.
Нека ти покажа небето.
Непозната, вземи ме с теб.

Някак си се чувствам така, сякаш цял живот съм те знаел,
и сме били заедно още от зората на времето.
Липсват ми живи парченца от сърцето.
Може би, ти си отговорът, непозната...

И аз ще те обичам,
дори да е само тази нощ.
Не те познавам,
но всичко е наред.
Нека ти покажа небето.
Непозната, вземи ме с теб.

Непозната, вземи ме с теб...


Превод. © jelyuena. 13.09.2012 г.


http://vbox7.com/play:e37ba51430





Тагове:   превод,   2012,   stranger,   the rasmus,   jelyuena,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915315
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663