Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2012 16:00 - Somewhere
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 1853 Коментари: 1 Гласове:
21

Последна промяна: 23.06.2012 11:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Някъде

Събуди се, светът е твой,
изгубиш ли се, намери нов път.
Тръгвам си, по-лесно е да затвориш вратата.
Мислех, че ми харесва това,
но сърцето ми не може да понесе повече.
Изправи се със завързани очи.

Ще видиш, ще бъдеш изненадана,
много дълго и аз бях същият.
Време е за откривателства.
Мислех, че ми харесва това,
но сърцето ми не може да понесе повече.

На пътя съм, който води за никъде,
разбит, но ми е все едно.
Зная, че истината ме чака там.
Не се опитвай да ме достигнеш,
отишъл съм някъде..

Твърде е късно, времето ми свърши.
И зная, че никога няма да спреш...
Винаги,
до края,
ще бъдеш мой приятел.

Трябва да си призная, че сърцето ми не може...
Не мога да го отричам, не мога да съм измамник, не..
Омръзна ми, уморих се и
просто не мога да чакам повече, не мога..

Знам, всичко ще се промени.

На пътя съм, който води за никъде,
разбит, но ми е все едно.
Зная, че истината ме чака там.
Не се опитвай да ме достигнеш,
отишъл съм някъде...


Превод. © jelyuena. 05.06.2012 г.



Тагове:   превод,   2012,   the rasmus,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915375
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663