Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2012 09:00 - Friends don't do like that
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 1966 Коментари: 0 Гласове:
12

Последна промяна: 19.05.2012 07:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Приятелите не правят така

Като акула в студена окървавена вода

търпеливо ти плува към мен...
И в онзи ден, когато бях натикан в ъгъла,
като нощен крадец ме нападна.

Всеки път, когато затворя очи,

виждам лицето ти пред мен.
И това ме кара да се учудвам,
как толкова грозно се случи...
Всичко, което си оставила след себе си някога ти,
при теб ще се завърне обратно и ще видиш...
Ти ми заби нож в гърба,
приятелите не правят така.

Всичко, от което се нуждая, е разплата

и може би, ще се науча да прощавам...
Дълбоко в себе си чувствам, че съжаляваш
и накрая ще допълзиш обратно при мен.

Всеки път, когато затворя очи,

виждам лицето ти пред мен.
И това ме кара да се учудвам,
как толкова грозно се случи...
Всичко, което си оставила след себе си някога ти,
при теб ще се завърне обратно и ще видиш...
Ти ми заби нож в гърба,
приятелите не правят така.


Превод. © jelyuena. 05.05.2012 г.


vbox7.com/play:edf78cc2b1





Тагове:   превод,   new,   the rasmus,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915237
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663