Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2012 13:09 - I'm a mess
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 2114 Коментари: 0 Гласове:
18

Последна промяна: 22.04.2012 15:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Объркан съм

Не знам кой съм аз.
Дори не знам, човек ли съм?
Всяка нощ си продавам душата...

Забравих за рождения ти ден
и в дрипи съм облечен.
Не бива да пия, че губя контрол...
И знам...

Объркан съм,
но поне зная как,
както никой друг, да те разсмея.
Каква бъркотия!
Но поне играя винаги себе си,
без никаква магия.
О, не...

Никой не знае моята тайна,
никой не познава сърцето ми,
защото винаги бягам.

Не знам какво правя,
не знам накъде вървя,
дори не знам откъде дойдох.
Признавам си...

Объркан съм,
но поне зная как,
както никой друг, да те разсмея.
Каква бъркотия!
Но поне играя винаги себе си,
без никаква магия.
О, не...

Кажи ми, че ще останеш с мен,
защото днес не е просто обикновен ден.
Преди да си тръгнеш,
има нещо, което трябва да ми кажеш.
Преди да си отидеш,
колкото и жесток да е отговорът ти,
бъди честна, моля те.
Чакам на колене...

Ще стоиш ли до мен накрая,
преди залеза на живота?
Ще заспиш ли точно до мен,
когато ръцете ми станат студени?

Объркан съм,
но поне зная как,
както никой друг, да те разсмея.
Каква бъркотия!
Но поне играя винаги себе си,
без никаква магия.
Знам...


Превод. © jelyuena. 04.04.2012 г.

vbox7.com/play:97d4158e1e





Тагове:   превод,   new,   the rasmus,


Гласувай:
18


Вълнообразно
 
 


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 912735
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663