Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2012 14:57 - The strangest thing
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 2398 Коментари: 0 Гласове:
15

Последна промяна: 10.03.2012 18:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Най-странното нещо

Вземи живота ми -
сякаш с времето кръстосваме ножове.
И аз не мога да позная
най-скъпите ми хора...

Вземи мечтите ми -
детински и слаби като съшити места.
Моля те, да не анализираме нищо,
моля те, просто бъди там за мен.

Нещата, които знам,
ги научих сама.
Семената, посяти някога,
все още дават плод.
Живее лъжец в главата ми,
а на леглото ми спи крадец.
И най-странното нещо е,
че не мога очи да отворя...

Вземи ме за ръка,
отведи ме в позната спокойна страна,
на място, което не мога да намеря
вътре в моята главата.

Събуди ме с любов,
тя е всичко, което ми трябва,
но през цялото това време
никой нищо не ми е казвал...

Ако не бях аз питала,
щеше ли да ми отговориш?
Ако наричаш това любов,
защо не ме прегърнеш?

Живее лъжец в главата ми,
а на леглото ми спи крадец.
И най-странното нещо е,
че не мога очи да отворя...

Дай ми нещо, с което мога да владея,
кажи ми нещо, в което да вярвам.
Страхувам се за душата си, моля, моля...
Изпрати ми любов, да я усетя през мен...
Излекувай ме с твоето престъпление.
Ти си единственият, който ме познаваше някога.
Изгубихме толкова много време,
толкова много време...


Превод. © jelyuena. 10.03.2012 г.





Тагове:   george michael,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915002
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663