Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2011 14:15 - Not like the other girls
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 2033 Коментари: 2 Гласове:
20

Последна промяна: 17.12.2011 08:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Не прилича на другите момичета

Достатъчно вина, призван съм да ти спася ума,
да съхраня пламъка,
да съхраня плъмъка в сърцето ти.

Без повече кръв, близо за теб ще съм, моя любов.
Ще застана на твоя страна,
дори когато светът те изостави, момичето ми.

Трябваше да предвидя, че ще стане така.
Трябваше да знам от самото начало, какво ще стори тя.
Когато са те обичали и си изгубил някого,
ти знаеш какво е чувството да загубиш.

Тя бавно изчезва,
отива си от света.
Носена от вятъра като перце,
тя не прилича на другите момичета.

Тя живее в облаците
и си говори с птиците.
Безнадеждна и малка,
тя не прилича на другите момичета, знам това.

Достатъчно със срама, прекалено много болка е изживяла.
Но в ума си тя повтаря думите:
„Цялата любов, която даваш, ще се върне при теб.”

Трябваше да предвидя, че ще стане така.
Трябваше да знам от самото начало, какво ще стори тя.
Когато са те обичали и си изгубил някого,
ти знаеш какво е чувството да загубиш.
(Знаеш, какво е да загубиш.)

Тя бавно изчезва,
отива си от света.
Носена от вятъра като перце,
тя не прилича на другите момичета.

Тя живее в облаците
и си говори с птиците.
Безнадеждна и малка,
тя не прилича на другите момичета, знам това.


Превод. © jelyuena. 27.11.2011 г.







Тагове:   превод,   2003,   the rasmus,   dead letters,   jelyuena,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Здравей, Елена!
27.11.2011 21:14
Виждам, че ти е тъжно... Може би нещо ти тежи... Приеми моето съчувствие - дано да ти стане по-леко!...
цитирай
2. laurencia - Марине,
27.11.2011 21:41
не се притеснявай за мен. Тъгата не ми тежи, не съм като другите...
А песента е много хубава, необяснимо как съм я пропуснала в The Rasmus-колекцията. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 912798
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663