Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2011 00:01 - Got you on my mind
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 2156 Коментари: 1 Гласове:
24

Последна промяна: 09.12.2011 19:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ти си в ума ми

Ела, моя любов, вземи замръзналата ми длан
и обгърни главата ми с ръцете си.
Високо, така високо трябва да се изкача,
а душата ми полетя напред...

Никога няма да разбера, докато не отида
и не видя, какво е от другата страна.
Никога няма да спра да мисля за теб,
имам те в ума си...

Докосни косата ми като паяк,
накарай ме да забравя това, което съм.
Докосни кожата ми с гърдите си,
тя не ме познава така, както ти...

Никога няма да разбера, докато не отида
и не видя, какво е от другата страна.
Никога няма да спра да мисля за теб,
имам те в ума си...

Изчезвам сега...


http://www.vbox7.com/play:f06b8d32ad





Тагове:   new world,   lauri ylonen,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Здравей, Елена!
15.11.2011 20:06
Да - за да разбереш, трябва да отидеш, да видиш "от другата страна"...
Светла вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915320
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663