Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2011 08:37 - Rotolando respirando
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 1232 Коментари: 0 Гласове:
16

Последна промяна: 13.11.2011 19:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вървя и дишам

Слънцето вече е близо,
вятърът тича с мен.
Толкова много етажи над света -
тя е добре там, където е...
Какво да правя с тези хора и с нея?
Магистралата тича отпред,
искам да се прибера у дома.
Какво да правя с тази жена, не зная.
Вървя към света,
дишам, въздухът е мой,
вече съм в покрайнините на големия град.
С разтворена дреха и стиснати устни -
аз я погледнах и я видях такава, каквато е.
През онази нощ,
вътре в тази стая
правих толкова много неща.
Мога и без това...
Слънцето вече е близо,
състезавам се с него,
вятър ми брули лицето и пътят говори с мен.
И слънцето пробива
целия хоризонт
като прашка,
улучваща небето.
И въздухът свисти
между косите и празнотата
в кръвта, която се блъска
от кожата до дъха.
И новият ден е вече роден.





Тагове:   pooh,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 914954
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663