Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2011 07:25 - Have a little mercy
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 4176 Коментари: 9 Гласове:
20

Последна промяна: 12.11.2011 15:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Имай малко милост

Огледало на стената, излъжи ме пак.
Излъжи на колко съм години и за цвета на очите ми.
Огледало на стената, кажи ми на какво прилича
да гледаш лицето, приветстващо те с усмивка.
Огледало на стената, кажи, как да стане -
когато имам вид на доволна, да се чувствам добре и отвътре.
Огледало на стената, покажи ми какво е
да обичаш някого така, че да ти се иска да плачеш.

Разкажи ми още една история,
кажи ми да не се тревожа,
помогни ми да намеря причината.
Кажи, че съм добра - такава, каквато съм.
Разкажи ми история с хубав край,
кажи ми да не се вълнувам.
Продължавай да се преструваш.
Кажи ми, че има синева зад прозореца,
кажи ми, че след вратата е светлина.

Имай малко милост,
не давай да се пречупя.
Кажи, че всичко е свършило, преди да се събудя.
Позволи ми да заспя...
Сигурно съм сънувала, в края на краищата.
Имай малко милост.

Огледало на стената, излъжи ме пак.
Излъжи на колко съм години и за цвета на очите ми.
Огледало на стената, кажи ми на какво прилича
да гледаш лицето, приветстващо те с усмивка.

Имай малко милост,
не давай да се пречупя.
Кажи, че всичко е свършило, преди да се събудя.
Позволи ми да заспя...
Сигурно съм сънувала, в края на краищата.
Имай малко милост.  


http://www.vbox7.com/play:a382023742





Тагове:   new world,   lauri ylonen,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. topsyturvy - Потопена бъди във...
01.11.2011 08:21
всичко, всеки, навсякъде от водовъртежа на емоционално-чувстващата акробатика на
живота!:)
цитирай
2. mt46 - Поздрав, Елена!
01.11.2011 08:43
Мисля, че Огледалото на Истината е за предпочитане пред илюзорното... :)
цитирай
3. mt46 - Разбрах, че днеска си родена...
01.11.2011 09:28
Честит да е рожденият ти ден, Елена!
Да си здрава, светла, вдъхновена!... :))
цитирай
4. laurencia - topsyturvy,
01.11.2011 09:37
Благодаря ти за милото пожелание. Знам за съчувствието, без официален костюм. :)
цитирай
5. laurencia - Марине,
01.11.2011 09:42
Благодаря ти за хубавото пожелание! :)

Коя е истинската Истина? Ако някой ми каже, че я притежава, по скорпионски не му вярвам.
Въпреки иначе доверчивото ми сърце...
цитирай
6. mt46 - Елена,
01.11.2011 10:25
никой не притежава абсолютната Истина, тя е нещо относително. Всеки я разбира по различен начин...
Приятен, светъл ден! :)
цитирай
7. laurencia - Марине,
01.11.2011 15:21
Радвам се, че стигнахме до единомислие. :)
Хубава и светла вечер ти желая!
цитирай
8. chinaware - Прекрасен стих,
04.11.2011 14:19
Много умен и много истински.
Поздрави !
цитирай
9. laurencia - chinaware,
04.11.2011 21:36
Харесвам песните от този албум, всички текстове и мелодиите са супер. Поздрави! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915133
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663