Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2011 12:37 - In the city
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 2960 Коментари: 5 Гласове:
19

Последна промяна: 09.11.2011 20:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В града

Ти и аз заедно, докато свърши времето...
Сълзи на радост в очите ми, когато вървиш към олтара...
Никога няма да се разделим,
даде обет пред всички...
Бихме танцували до зори, за да посрещнем слънцето...
Никога няма да се разделим...

Но някъде във времето, на далечния хоризонт
от семената на бурята се ражда сянка...
Не мога да се променя, ще разкрия по-добрия в мен...
Трябваше да се досетя, че съм част

от града.
Толкова е самотно небето в града...
В желанието си да излъжа, си признавам -
аз принадлежа на града.

За минута...
Мислех си, че съм влюбен за минута.
Толкова глупава мисъл, признавам си...
Аз принадлежа на града.

Оставил съм любящите ти ръце...
Сълзи на радост в очите ми, като минавам през вратата...
Пръстенът лежи на пода.

Не знам защо, но не съжалявам
за теб и мен, и за никой друг.
Ще се оправиш, заслужаваш да бъдеш обичана
от някой, който не обича друга...

В града...
Толкова е самотно небето в града...
В желанието си да излъжа, си признавам -
аз принадлежа на града.

За минута...
Мислех си, че съм влюбен за минута.
Толкова глупава мисъл, признавам си...
Аз принадлежа на града.

О, трябваше да се сетя досега...

Така че, сигурно бях сляп, твърде млад за сърцето ти...
Да върви по дяволите това „докато смъртта ни раздели”.
Не плачи за вчера, така е трябвало да се случи...
Така че, скъпа, сбогом...

Амандааа...

Мислех си, че съм влюбен за минута.
Толкова глупава мисъл, признавам си...
Аз принадлежа на града.

О, трябваше да се сетя досега...

На града...

Мислех си, че съм влюбен за минута.
Толкова глупава мисъл, признавам си...
Аз принадлежа на града.


http://vbox7.com/play:c4a079ec24





Тагове:   lauri,   new world,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Здравей, Елена!
07.09.2011 18:36
Самотата в големия град е потискаща... Може ли да се преведе -
"Аз съм в плен на града"?...
цитирай
2. laurencia - Здравей, пленнико на града!
07.09.2011 19:51
mt46 написа:
Самотата в големия град е потискаща... Може ли да се преведе -
"Аз съм в плен на града"?...


Няма нищо по-подтискащо от самотата в тълпата...
Всичко може, зависи от преводача - "в плен", "в капана", "в клопката"... :)
При песенните метал- и рок- преводи за мен е по-приемливо да се придържам към оригиналния текст, поне като смисъл, вместо да измислям нов. :)
цитирай
3. ivesa - Ех,тези тежки мигове на раздяла,
10.09.2011 13:27
разтърсващи са,но понякога помагат на сближаването.Поздрави!:)
цитирай
4. laurencia - "Амандааа..."
10.09.2011 17:38
ivesa написа:
разтърсващи са,но понякога помагат на сближаването.Поздрави!:)


Раздели и разстояния, пътуване към себе си, за да опознаеш другия, и какво ли още не изисква понякога любовта, а накрая винаги побеждава...

Ивеса, радва ме това, че се докосваш до сърцето на песента, че доловяш неговия пулс на фона на така "драматичния" клип... :)
цитирай
5. ivesa - О,Лауренция,
10.09.2011 19:06
и мене ме радват хубавите песни,а публикуваната от тебе - определено е такава.Приятна вечер!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 912716
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663