Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2011 20:11 - Slave me
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 2365 Коментари: 2 Гласове:
19

Последна промяна: 15.06.2011 21:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Възползвай се от мен


Да, да, да.
Да, да, да.

Тук животът
е като борба.
Не гледам назад,
не, само напред.
Умът ми сякаш е в клетка,
готов да се втурне навън. А
тези тежки вериги ме подлудяват.

Тази нощ искам любов,
искам теб, да бъдеш моя.
Дай ми само една нощ
да бъда твоята любов.
Възползвай се от мен.

Единствено важно е да си силен,
и само един от нас ще оцелее.
Кажи ми, ще ти стигне ли сила да останеш на пътя?

Дали ще умра, ще отида ли в рая,
щом животът тук е същински ад?
Всичко, което знам е, че винаги ще се връщам.

Тази нощ искам любов,
искам теб, да бъдеш моя.
Дай ми само една нощ
да бъда твоята любов.
Възползвай се от мен,

възползвай се от мен.

Разтърси ме,
запали ме,
разбий ме.

Отведи ме там, където слънце не грее.

Потопи ме,
избери мен.
Използвай ме,
набий ме,
побъркай ме.

Тази нощ искам любов,

да, да.
Мамама, мамама,
мамама, мамама.

Възползвай се от мен.

Да, да, да.

Тази нощ искам любов,
искам теб, да бъдеш моя.
Дай ми само една нощ
да бъда твоята любов.
Възползвай се от мен.


Да, да, да.

Хайде, възползвай се от мен.





Тагове:   Scorpions,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - ...
15.06.2011 22:18
Кой не иска любов?... Не само тази нощ...
цитирай
2. laurencia - mt46,
16.06.2011 07:39
Само Scorpions могат да сътворят такава песен. Между думите и в ритъма на рока има нещо много
по-дълбоко от любовта за една нощ...

Благодаря ти, че не остана безразличен. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915253
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663