Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2011 19:15 - Wind of change
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 1858 Коментари: 0 Гласове:
17

Последна промяна: 15.06.2011 21:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Вятърът на промяната

 

Надолу по Москва

вървя към Горки Парк,

заслушан във вятъра на промяната.

В августовската нощ

войници преминават,

слушайки вятъра на промяната.

 

Светът смалява се.

Нима си вярвал, че

ще бъдем близки като братя.

Витае бъдещето във въздуха,

усещам го навред

да се носи с вятъра на промяната.

 

Отведи ме при магията на момента

в нощта на славата,

където мечтаят децата на утрешния ден

във вятъра на промяната.

 

Вървя надолу по улицата,

а отминалите спомени

завинаги са изгорели в миналото.

Надолу по Москва

вървя към Горки Парк,

заслушан във вятъра на промяната.

 

Отведи ме при магията на момента

в нощта на славата,

където децата на утрешния ден

споделят мечтите си с теб и мен.

Нека усетим магията на момента

в нощта на славата,

където мечтаят децата на утрешния ден

във вятъра на промяната.

 

Вятърът на промяната

духа право в лицето на времето

като ураган, който ще пробуди със звън свободата

за мир на разума.

Нека изпее балалайката ти това,

което китарата ми иска да каже.

 

Отведи ме при магията на момента

в нощта на славата,

където децата на утрешния ден

споделят мечтите си с теб и мен.

Нека усетим магията на момента

в нощта на славата,

където мечтаят децата на утрешния ден

във вятъра на промяната.





Тагове:   Scorpions,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915133
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663