Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2010 20:10 - Love of my life
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 1732 Коментари: 3 Гласове:
16

Последна промяна: 25.06.2011 20:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Любов на моя живот

 

Любов на моя живот, ти ме нарани.
Разби сърцето ми и сега ме изоставяш.

Любов на моя живот, не виждаш ли?
Върни всичко назад, върни всичко обратно!
Не ми го отнемай, защото не знаеш
какво означава това за мен.

Любов на моя живот, не ме оставяй.
Отне ми любовта, сега ме напускаш.

Любов на моя живот, не виждаш ли?
Върни всичко назад, върни всичко обратно!
Не ми го отнемай, защото не знаеш
какво означава това за мен.

Ще си спомняш, когато е свършило...
И когато нещата си дойдат на мястото,
когато остарея,
ще бъда там до теб,

за да ти припомня, че още те обичам.

Все още те обичам!

Върни се, побързай да се върнеш.
Не ми отнемай любовта, защото не знаеш
какво означава тя за мен.

Любов на моя живот,
любов на моя живот...






Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparotok - велика песен!
02.12.2010 00:01
Love of my live е велика песен!
Фреди е написал нещо красиво, изпълнението на Скорпиънс е майсторско!

Поздрави!
цитирай
2. laurencia - sparotok,
02.12.2010 06:57
Искреност и неподправеност излъчва посланието на Фреди, събрано в малко и обикновени думи. Клаус го доукрасява със специфичния си глас и характерната за него сдържана емоционалност.

http://www.youtube.com/watch?v=nlWHUMkk3WU&feature=related
цитирай
3. rossi01 - !
07.12.2010 17:55
Една от най - любимите ми!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 912701
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663