Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2010 19:25 - Hurt
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 2006 Коментари: 4 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Болка

Сякаш беше вчера, когато виждах лицето ти.
Каза ми колко се гордееш с мен, но го подминах.
Само ако разбирах това, което разбирам сега...

Щях да те прегърна,
да излекувам болката ти.
Благодаря за всичко, което стори за мен.
Простих всички твои грешки.
Всичко бих направила,
само за да чуя отново твоя глас
.
Понякога искам да ти се обадя, но знам, че няма да си там.

Съжалявам, че те винях за всичко, което просто не можех да достигна.
И себе си наранявах, когато наранявах теб.
Понякога чувствам, че съм мъртва отвътре, но не искам да си призная.
Понякога искам просто да се скрия, защото това, което ми липсва, си ти.
Толкова е трудно да кажеш "Сбогом", когато стане това...

Кажи ми,
сгреших ли?
Ще ми помогнеш ли да разбера?
Гледаш ли ме от небето?
Горд ли си от това, което съм?
Няма нещо, което не бих направила,
за да имах само още една възможност
да те погледна и ти да отвърнеш на погледа ми.

Съжалявам, че те винях за всичко, което просто не можех да достигна.
И на себе си причинявах болка...
Ако имах само още един ден, щях да ти кажа

колко много ми липсваш, откакто замина.

Толкова е страшно...
Лудост е да се опитвам да върна времето назад.

Съжалявам, че те винях за всичко, което просто не можех да достигна.
И себе си наранявах...

... когато наранявах теб.






Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - :)
11.11.2010 22:22
Отлична песен!:)))
цитирай
2. laurencia - tit,
12.11.2010 06:58
Тъжна песен, много е тъжно и да се превежда, но това ми отива сега... :` Животът е цирк, който ни увлича, само ако можехме да забелязваме нещата с главни букви в него... нямаше да съжаляваме, когато се случи непоправимото. Никога не бихме се самосъжалявали и изпитвали вина...
цитирай
3. belier - Наистина тъжно.
15.11.2010 19:50
Ти ли я преведе? Не познавам оригинала, но превода ми харесва.
цитирай
4. laurencia - belier,
15.11.2010 20:06
Да, опитах се. Благодаря за присъствието. Най-странното и най-страшното е, че непрекъснато слушах тази балада. Дори и да не я слушах, звучеше някак в главата ми. Преди да се случи това...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 914959
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663