Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2010 21:05 - Blackout
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 2432 Коментари: 2 Гласове:
20

Последна промяна: 28.10.2010 21:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Затъмнение

 

Разбрах, че ми липсва един ден,

но съм твърде разбит, за да ме е грижа, така или иначе.

Оглеждам се наоколо и виждам това лице.

Какво, по дяволите - загубил съм вкуса си?

Не искам да го откривам сега,

просто искам да го изрежа...

 

Главата ми експлодира, ушите ми звънят,

не мога да си спомня точно къде съм бил.

Знам, че потъвах в дълбока черна дупка...

Не искам да го откривам сега,

просто искам да го изрежа...

 

В затъмнение съм,

наистина съм в затъмнение.

 

В затъмнение съм,

наистина съм в затъмнение.

 

В затъмнение съм,

наистина съм в затъмнение.

 

В затъмнение съм,

наистина съм в затъмнение.

 

Грабвам нещата си и хуквам презглава

по пътя към изхода. Никой друг

не искаше и да знае преди да спра

намерих ли го или се провалих...

Не искам да го откривам сега,

просто искам да го изрежа...

 

В затъмнение съм,

наистина съм в затъмнение.

 

В затъмнение съм,

наистина съм в затъмнение.

 

В затъмнение съм,

наистина съм в затъмнение.

 

В затъмнение съм,

наистина съм в затъмнение.

 

Не искам да го откривам сега,

просто искам да го изрежа...

 

В затъмнение съм,

наистина съм в затъмнение.






Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Много добър лайв!
14.11.2010 19:54
Много добър лайв!
цитирай
2. laurencia - анонимен,
14.11.2010 20:47
Нали, особено пируетите на Шенкер. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 912819
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663