Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2010 21:35 - Sad but true
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 4020 Коментари: 10 Гласове:
18

Последна промяна: 18.09.2010 08:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тъжно, но истина

Хей, аз съм животът ти,
аз съм този, който те води.
Хей, аз съм животът ти,
аз съм този, на когото му пука.

Те, те те предадоха,
аз съм единственият ти истински приятел сега.
Те, те пак ще те предават,
а аз съм тук завинаги.

Аз съм мечтата ти, която правиш реалност.
Аз съм очите ти, когато трябва да откраднеш.
Аз съм твоята болка, когато не можеш да чувстваш.
Тъжно, но истина...

Аз съм сънят ти, умът блуждаещ.
Аз съм очите ти, докато не си тук.
Аз съм болката ти, докато се отплащаш.
Знаеш, че това е тъжно, но истина. Тъжно, но истина...

Ти, ти си маската ми.
Ти си моят подслон, моето убежище.
Ти, ти си моята маска.
Ти си този, който е обвинен.

Хайде
, извърши моето деяние.
Извърши злините ми, бъди изкупителната жертва.
Извърши, извърши мойте дела.
Защото ти си този, който е унизен.

Аз съм мечтата ти, която правиш реалност.
Аз съм очите ти, когато трябва да откраднеш.
Аз съм твоята болка, когато не можеш да чувстваш.
Тъжно, но истина...

Аз съм сънят ти, умът блуждаещ.
Аз съм очите ти, докато си далеч.
Аз съм болката ти, докато се отплащаш.
Знаеш, че това е тъжно, но истина. Тъжно, но истина...

 
Аз съм мечтите ти,
аз съм очите ти,
аз съм болката ти...


Аз съм мечтите ти, аз съм мечтите ти...
Аз съм очите ти, аз съм очите ти...
Аз съм болката ти, аз съм болката ти...
Знаеш, че това е тъжно, но истина.

Омраза, аз съм твоята омраза.
Омразата ти съм аз, когато се нуждаеш от любов.
Плати си, плати цената.
Плати за липсващата справедливост.

Хей, аз съм животът ти,
аз съм този, който те доведе тук.
Хей, аз съм животът ти
и повече не ме е грижа.

Аз съм мечтата ти, която правиш реалност.
Аз съм очите ти, когато трябва да откраднеш.
Аз съм твоята болка, когато не можеш да чувстваш.
Тъжно, но истина...

 
Аз съм истината ти, когато изричаш лъжи.
Аз съм обоснованото ти алиби.
Аз съм в теб, отвори си очите.
Аз съм всъщност ти.

Тъжно, но истина...





Тагове:   Metallica,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anonymous1212 - Супер!
17.09.2010 22:00
Страхотни са!
цитирай
2. laurencia - anonymous1212,
18.09.2010 07:44
И аз си мисля, колко вярно звучат със симфоничен оркестър!

Но, кой сте Вие? :)
цитирай
3. ivesa - Така е.Трябва да си отворим очите...
18.09.2010 09:34
и да видим,че животът е в нас, и ни учи,учи.Поздрави!:)))
цитирай
4. laurencia - ivesa,
18.09.2010 10:25
Много точен и смислен текст, най-добрият ни учител е животът. :)
цитирай
5. sestra - Любимото ми
18.09.2010 16:08
парче! Благодаря.
цитирай
6. laurencia - sestra,
18.09.2010 17:15
Тук вкусовете ни съвпадат. Дано съм уловила смисъла на диаболичния текст с превода. :)
цитирай
7. ivesa - Така е,laurencia,
18.09.2010 20:30
няма по-голям учител от животът.Песента е много съдържателна.Поздравления!:)))
цитирай
8. laurencia - ivesa,
19.09.2010 08:05
Всъщност животът прави с/от нас каквото си поиска. Важното е да усетим, че това, което сме отвътре остава непроменено. Животът е въртящо се колело и колкото по-близо сме до оста му, толкова по-добре ще запазваме равновесие.
цитирай
9. firefly1 - мерси, една от любимите ми песни е ...
01.10.2010 20:54
мерси, една от любимите ми песни е това :)
цитирай
10. ivesa - Без да запазваме равновесие,
02.10.2010 10:44
не можем да оцеляваме.Затова - нека си живеем живота!Хубав уикенд ти желая!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915349
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663