Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2010 12:00 - Dejaria todo
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 801 Коментари: 0 Гласове:
16

Последна промяна: 27.09.2010 20:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Опитах почти всичко, за да те убедя да останеш.
Докато тук светът се срива в краката ми,
докато изучавам тази самота, която не познавам,

започвам да се питам дали ще оцелея.
Защото без теб съзнанието ми е ледено и празно.
Защото без теб разбрах, че
любовта няма да се прероди.
Защото без теб преминах границите на отчаянието.
Тялото, мисълта и душата ми вече не са едно цяло.
И кълна се, че...

Бих захвърлил всичко, само да останеш -
моята вяра, миналото си, моята религия...
И след всичко,

свързващите нишки късаш,
едно сърце оставяш на парчета...
...Кожата си също бих оставил,
моето име, силата ми,
дори собствения си живот.
И какво повече мога да изгубя,
ако си отнесла цялата ми вяра.
Какво не бих оставил?

Боли за всички хубави неща,
когато теб те няма.
Знам, че е твърде късно
за разкаяние

и не ми отива да се оправдавам с хиляди причини,
когато вече със сигурност знам, че си тръгваш.

Дори и да повтарям, че отново
умирам ден след ден,
въпреки, че и ти умираш,
няма да ми простиш.
Дори без теб да преминах
границите на отчаянието,
и тялото ми, умът и душата ми
да не са вече едно цяло,

продължавам да умирам.

Бих захвърлил всичко...






Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 912799
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663