Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2010 22:00 - Най-доброто предстои
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 3109 Коментари: 3 Гласове:
19

Последна промяна: 16.12.2010 21:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


През пустинните равнини,

където нищо не може да вирее,

аз те научих да пееш.

Ти ме научи на всичко, което знам.

И мисля си, че нощта още е млада,

а дали ще доживеeм да видим слънцето...

 

Най-доброто предстои...

Знам, и ти знаеш,

че сега едва започваме

да се изкачваме и да слизаме.

И как бих могъл да живея без теб,

щом като ти си просто част от мен.

Ние винаги сме били едно цяло.

Съхрани ме завинаги млад,

а най-доброто предстои...

 

Не поглеждай сега, най-доброто предстои...

Вземи ръката ми, най-доброто предстои...

 

Мисля си за времето,

когато се смеехме и викахме,

че няма да се променим никога.

Не бихме могли, дори и да се опитвахме.

През вятър и дъжд

духът на песента ни остава все същият.

 

А най-доброто предстои...

Знам, и ти знаеш,

че сега едва започваме

да се изкачваме и да слизаме.

И как бих могъл да живея без теб,

щом като ти си просто част от мен.

Ние винаги сме били едно цяло.

Съхрани ме завинаги млад,

а най-доброто предстои...

 

Не поглеждай сега, най-доброто предстои...

Вземи ръката ми, най-доброто предстои...

 

Можеш ли да го почувстваш във въздуха,

той е в сърцето ти и навсякъде...

Трябва да запазим мечтата си жива!

 

Прекосяваме друг път

и сме изправени пред нов ден.

Войниците никога не умират,

те само отминават.

Можем ли да остареем,

когато саундтракът на живота е рок енд рол.


А най-доброто предстои...

Знам, и ти знаеш,

че сега едва започваме

да се изкачваме и да слизаме.

И как бих могъл да живея без теб,

щом като ти си просто част от мен.

Ние винаги сме били едно цяло.

Съхрани ме завинаги млад,

а най-доброто предстои...

 

Не поглеждай сега, най-доброто предстои...

Вземи ръката ми, най-доброто предстои...

 

Не поглеждай сега, най-доброто предстои...

Вземи ръката ми, най-доброто предстои...






Гласувай:
19




Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - ЛЮБИМА ПОЕЗИЯ И БЛАГОДАРЯ ЧЕ ТЕ ИМА И ...
01.05.2010 22:02
ЛЮБИМА ПОЕЗИЯ И БЛАГОДАРЯ ЧЕ ТЕ ИМА И ТЕ ЧЕТА!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. laurencia - yuliya2006,
01.05.2010 22:09
Да благодарим и на Scorpions, че са заедно и за тази хубава песен от последния им студиен албум, която се опитах да преведа. Дано предизвестеното разпадане на групата все пак не се състои!

Благодаря и на теб. :)
цитирай
3. lullaby1 - .
07.05.2010 00:46
Много хубав превод :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 914948
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663