Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2009 08:00 - Are you the one?
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 1426 Коментари: 2 Гласове:
11

Последна промяна: 28.10.2010 21:16


Music: Rudolf Schenker

Lyrics: Klaus Meine

Album “Pure instinct”, 1996

 

Another rainy morning
People rushing by
My head is still in the clouds
I dream with open eyes
Suddenly out of nowhere
She came into my life
Like we know each other
For quite a while

In the sound of silence
Time is standing still
Thereґs some kind of bond between us
Thatґs givinґ me the chill
Do you really wonder
That we can burn the sky
Itґs written a thousand years ago
In the book of life

Are you the one that God had made for me
Are you the one whoґs always in my dreams
The one who keeps me goinґ
When I canґt go on
The one that Iґve been waiting for
For so long

Oh, yeah

Suddenly out of nowhere
She came into my life

Are you the one that God had made for me
Are you the one whoґs always in my dreams

Are you the one that God had made for me
Are you the one whoґs mine eternally
The one who keeps me dreaminґ
When Iґm sad and tired
Who gives my life a meaning
Till the day I die

Are you the one
Are you the one

 

 
 

Ти ли си тази? 
 

Още една дъждовна сутрин,
хората бързат наоколо.
Главата ми още е в облаците,
сънувам с отворени очи.
Внезапно, като отникъде
тя дойде в моя живот.
И сякаш отдавна се познаваме,
а стана толкова бързо.

В звука на тишината
времето се е спряло.
Има някаква връзка между нас,
това ми казва сега хладината.
Наистина ли си изненадана,
че можем да изгорим небето?
Било е написано преди хиляда години
в книгата на живота.


Ти ли си тази, която Бог е направил за мен?
Ти ли си тази, която е винаги в сънищата ми?
Тази, който ме кара да продължавам,
когато не бих могъл да продължа...
И тази, която съм чакал
толкова дълго...

О, да...

Внезапно, като отникъде
тя дойде в моя живот.

Ти ли си тази, която Бог е направил за мен?
Ти ли си тази, която е винаги в сънищата ми?

Ти ли си тази, която Бог е направил за мен?
Ти ли си тази, която ще е моя вечно?
Тази, която ме кара да мечтая,
когато съм тъжен и уморен...
И която осмисля живота ми
до деня, в който ще умра...

Ти ли си тази?...
Ти ли си тази?...






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. firefly1 - Мерси за тази песен, обожавам Ск...
19.10.2009 15:51
Мерси за тази песен, обожавам Скорпиънс , а пък тази песен е много подоходяща за днашния ден :)
цитирай
2. laurencia - firefly1,
19.10.2009 19:14
Продължавам да ги харесвам и аз, а тази песен се настани в ума ми точно заради дъжда сутринта. Поздрав. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915381
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663