Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2009 21:31 - The Beatles - Across the universe
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 1788 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 19.02.2011 19:35


Words are flying out like
endless rain into a paper cup
They slither while they pass
They slip away across the universe
Pools of sorrow waves of joy
are drifting thorough my open mind
Possessing and caressing me

Jai guru deva om
Nothing"s gonna change my world
Nothing"s gonna change my world
Nothing"s gonna change my world
Nothing"s gonna change my world

Images of broken light which
dance before me like a million eyes
That call me on and on across the universe
Thoughts meander like a
restless wind inside a letter box
they tumble blindly as
they make their way across the universe

Jai guru deva om
Nothing"s gonna change my world
Nothing"s gonna change my world
Nothing"s gonna change my world
Nothing"s gonna change my world

Sounds of laughter shades of life
are ringing through my open ears
exciting and inviting me
Limitless undying love which
shines around me like a million suns
It calls me on and on across the universe

Jai guru deva om
Nothing"s gonna change my world
Nothing"s gonna change my world
Nothing"s gonna change my world
Nothing"s gonna change my world
Jai guru deva


През вселената

 

Думи се изливат като

безкраен дъжд в книжна чашка.

Плъзгат се и отминават,

и изчезват през вселената.

Басейни от скръб, вълни на радост

обливат моята разтворена мисъл,

обсебват ме и ме галят.

 

Нищо не променя моя свят.

Нищо не променя моя свят.

Нищо не променя моя свят.

Нищо не променя моя свят.

 

Фигури от разложена светлина

танцуват край мен като милиони очи.

Те ме зоват и зоват през вселената.

Помислите ми се извиват без цел

като неуморен вятър в пощенска кутия,

сляпо се мятят и

се отправят на път през вселената.

 

Нищо не променя моя свят.

Нищо не променя моя свят.

Нищо не променя моя свят.

Нищо не променя моя свят.

 

Кънтят смехове, земни сенки ехтят

през разтворения ми слух,

вълнуват ме и ме приканват.

Безгранична, безсмъртна любов

сияе около мен като милиони слънца

и ме зове, и зове през вселената.

 

Нищо не променя моя свят.

Нищо не променя моя свят.

Нищо не променя моя свят.

Нищо не променя моя свят.
©





Тагове:   across the universe,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915167
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663