Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2009 14:15 - The Rasmus - Guilty
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 1067 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.07.2009 15:00


I feel guilty
my words are empty
no signs to give you
i don"t have the time for you

you say i"m heartless
and you say i don"t care
i used to be there for you
and you"ve said i seem so dead, that i have changed
but so have you

guilty, guilty i feel so
empty, empty you know how to make me feel

i put a shield upon you
i didn"t mean to hurt you
i would have only poisoned your mind
never meant to make you cry

you"ve been so thoughtless
i can see right through you
you used to be there for me
so don"t you leave say goodbye
cause you have changed but so have i

 

guilty, guilty i feel so
empty, empty you know how to make me feel

i never thought that the time and the distance
between us made you so much colder
i"ll carry the world on my shoulders

 

guilty, guilty i feel so
empty, empty you know how
you make me feel guilty


Виновен

 

Изпитвам вина,

думите ми са празни.

Не ти давам знаци,

за теб време нямам.

 

Казваш, че съм безсърдечен,

и още, че не ме е грижа.

Но аз бях там до теб,

а казваш, че изглеждам свършен, че съм променен.

Но и ти си същата.

 

Виновен съм, виновен, чувствам се

празен, празен, знаеш как да ме накараш да се почувствам така.

 
Опитвах се да те предпазя,

не съм искал да те нараня.

Исках само мнението ти да променя,

но никога да те накарам да плачеш.

 

Ти беше толкова безразсъдна,

виждах те точно каквато си.

Ти беше тук с мен,

но сега не си ли отиваш, не се ли сбогуваш?

Защото ти си се променила, но също и аз.

 

Виновен съм, виновен, чувствам се

празен, празен, знаеш как да ме накараш да се почувствам така.

 

Никога не съм предполагал, че времето и разстоянието

ще те направят толкова студена.

Всичко върху моите рамене ще поема.

 

Виновен съм, виновен, чувствам се така

празен, празен, ти знаеш как, караш ме да се чувствам виновен.

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915237
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663