Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2009 19:09 - The Rasmus - Bullet
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 967 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.04.2009 12:51


I think I should go and leave you alone, yeah.
Stop this game and hang up the phone. And more.
I should go into the night alone and get inside of the cyclone.
It"s like I wanted to break my bones to get over you.
"Cos if I stay I"m number two anyway.

Like a bullet you can hurt me, take me, brake me.
Like fire you can burn me, convert me. Like a bullet you can hurt me.

Like a bullet you can hurt me.
 
You say there are so many things going on in your life now.
It"s so very hard to find time for me.
And you say: Do you believe in the destiny?
This is the way it was meant to be.
I gotta leave to make you see I"m over you.
"Cos if I stay I"m number two anyway.

 

Like a bullet you can hurt me, take me, brake me.
Like fire you can burn me, convert me. Like a bullet you can hurt me.

Like a bullet you can hurt me.

 

I can"t believe it when my friends say:
Take it easy, don"t you worry about the rainy days.
Like fire you can burn me, convert me. Like a bullet you can hurt me.

Maybe I"m blind, forever young.
Don"t get me wrong, I don"t belong here.
Like fire you can burn me.
Like a bullet you can hurt me

 

Like a bullet you can hurt me, take me, brake me.
Like fire you can burn me, convert me. Like a bullet you can hurt me.

Like a bullet you can hurt me.

 

I can"t believe it when my friends say:
Take it easy, don"t you worry about the rainy days.
Like fire you can burn me, convert me. Like a bullet you can hurt me.

Like a bullet you can hurt me...

Like a bullet you can hurt me...
 

Please hurt me…


Куршум

 

Мисля, че трябва да си тръгна и да те оставя сама, да.

Да спра тази игра и да затворя телефона. Дори нещо повече.

Да си отида сам през нощта, и да вляза в урагана.

Все едно е да искам да си строша костите, за да те превъзмогна.

Защото ако остана, винаги ще съм за теб втори номер.

 

Можеш да ме нараниш като куршум, вземи ме, спри ме.

Можеш да ме изгориш като огън, убеди ме. Можеш да ме нараниш като куршум.

Можеш да ме нараниш като куршум.

 

Казваш, че толкова много неща се случват в живота ти сега.

Много трудно е всъщност, да намериш време за мен.

И казваш още: Вярваш ли в съдбата?

Точно така е трябвало да бъде.

Трябва да си отида, за да видиш, че съм до теб.

Защото ако остана, винаги ще съм втори номер.

 

Можеш да ме нараниш като куршум, вземи ме, спри ме.

Можеш да ме изгориш като огън, убеди ме. Можеш да ме нараниш като куршум.

Можеш да ме нараниш като куршум.

 

Не мога да повярвам, когато приятелите ми казват:

Просто го приеми, не се тревожи за мрачните дни.

Можеш да ме изгориш като огън, промени ме. Можеш да ме нараниш като куршум.

 

Може би съм сляп, вечно млад.

Не ме разбирай погрешно, но мястото ми не е тук.

Като огън можеш да ме изгориш,

като куршум да ме нараниш.

 

Можеш да ме нараниш като куршум, вземи ме, спри ме.

Можеш да ме изгориш като огън, убеди ме. Можеш да ме нараниш като куршум.

Можеш да ме нараниш като куршум.

 

Не мога да повярвам, когато приятелите ми казват:

Просто го приеми, не се тревожи за мрачните дни.

Можеш да ме изгориш като огън, промени ме. Можеш да ме нараниш като куршум.

 

Можеш да ме нараниш като куршум...

Можеш да ме нараниш като куршум...

 

Моля, нарани ме...




Тагове:   live,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 914924
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663