Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2009 20:25 - The Rasmus - Justify
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 1520 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 08.04.2009 12:54


So close so far

I"m lost in time
Ready to follow a sign
If there was only a sign
The last goodbye burns in my mind
Why did I leave you behind?
Guess it was too high to climb

Give me a reason
Why would you want me
To live and die
Living a lie
You were the answer
All that I needed
To justify, justify my life

Someone as beautiful as you
Could do much better it"s true
That didn"t matter to you
I tried so hard to be the one
Its something I couldn"t do
Guess I was under the gun

Give me a reason
Why would you want me
To live and die
Living a lie
You were the answer
All that I needed
To justify, justify my life

It"s only right
That I should go
And find myself
Before I go and ruin
Someone else

So close so far
I"m lost in time
Ready to follow a sign
If there was only a sign

Give me a reason
Why would you want me
To live and die
Living a lie
You were the answer
All that I needed
To justify, justify my life

It"s only right
That I should go
And find myself
Before I go and ruin
Someone else


Оправдан

 

Толкова близо, и толкова далеч,

изгубил съм представа за времето.

Готов съм да следвам знака,

ако има поне един знак.

Последното сбогом изгаря мислите ми.

Защо те оставих зад себе си?

Навярно е твърде високо да се изкачиш.

 

Кажи ми една причина,

защо ме искаш?

Да живееш и да умреш...

Живеех в лъжа, а

ти беше отговорът,

всичко, от което се нуждаех,

за да оправдая, да оправдая живота си.

 

Никоя не е красива като теб,

и това е самата истина.

Но за теб това беше без значение.

Опитах се да бъда единственият,

нещо, което не ми се отдаде.

Познай, кой стоеше под дулото.

 

Кажи ми една причина,

защо ме искаш?

Да живееш и да умреш...

Живеех в лъжа, а

ти беше отговорът,

всичко, от което се нуждаех,

за да оправдая, да оправдая живота си.

 

Най-правилно е

да си тръгна

и да преоткрия себе си,

преди да си отида и да погубя

още някой.

 

Толкова близо, и толкова далеч,

изгубил съм представа за времето.

Готов съм да следвам знака,

ако има поне един знак.

 

Кажи ми една причина,

защо ме искаш?

Да живееш и да умреш...

Живеех в лъжа,

ти беше отговорът,

всичко, от което се нуждаех,

за да оправдая, да оправдая живота си.

 

Най-правилно е

да си тръгна

и да преоткрия себе си,

преди да си отида и да погубя
още някой.


 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. timmyd - Хубав
13.02.2009 20:27
превод на хубава песен.
цитирай
2. laurencia - timmyd,
13.02.2009 20:36
Обожавам ги тези момчета, понякога една тяхна песен ми е всичко...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 912819
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663