Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2009 19:17 - Living in a world without you
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 1358 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 05.05.2012 12:23


Живеейки в свят без теб

Трудно е да повярваш, че се стигна дотук –

ти парализира тялото ми с отровна целувка.

За 40 дни и нощи бях окована към леглото ти

и ти помисли, че това е краят на историята.

Нещо в мен ми каза, че свободата е жива,

живеейки в свят без теб.

 

Ти ми каза: “Скъпа моя,

без мен, ти си нищо.”

Ти ме научи да гледам в очите ти

и ме хранеше с твоите сладки лъжи.

 

Внезапно някой застана до прозореца,

гледайки навън небето, което повече не стана синьо.

Ах, там има свят без теб –

виждам светлината,

живеейки в свят без теб.

Ах, там има надежда, която да ме води.

И аз ще оцелея,

живеейки в свят без теб.

 

Трудно е да повярваш, че се стигна дотук –

ти парализира тялото ми с отровна целувка.

За 40 дни и нощи бях окована към леглото ти

и ти помисли, че това е краят на историята.

Нещо в мен ми каза, че свободата е жива,

живеейки в свят без теб.

 

Ти поиска да бъдем заедно,

после ме изхвърли за удоволствие.

Използва ме отново и отново,

злоупотребяваше с мен, объркваше ме.

 

Внезапно тичам гола през твоята градина,

право през вратите на миналото, най-накрая съм свободна.

Ах, там има свят без теб –

виждам светлината,

живеейки в свят без теб.

Ах, там има надежда, която да ме води.

И аз ще оцелея,

живеейки в свят без теб.

 

Трудно е да повярваш, че се стигна дотук –

ти парализира тялото ми с отровна целувка.

За 40 дни и нощи бях окована към леглото ти

и ти помисли, че това е краят на историята.

Нещо в мен ми каза, че свободата е жива,

живеейки в свят без теб.

 

Трудно е да повярваш, че се стигна дотук –

ти парализира тялото ми с отровна целувка.

За 40 дни и нощи бях окована към леглото ти

и ти помисли, че това е краят на историята.

Нещо в мен ми каза, че свободата е жива,

живеейки в свят без теб.

 

Ах, там има свят без теб –

виждам светлината,

живеейки в свят без теб.

Ах, там има надежда, която да ме води.

И аз ще оцелея,

живеейки в свят без теб.

Живеейки в свят без теб.

Живеейки в свят без теб.

Живеейки в свят без теб.

Живеейки в свят без теб.






Гласувай:
0




Следващ постинг
Предишен постинг

1. edinman - ако се събудя утре сутрин
04.02.2009 16:51
и си кажа:
"Ах, там има свят без теб –

виждам светлината,

живеейки в свят без теб.

Ах, там има надежда, която да ме води.

И аз ще оцелея,

живеейки в свят без теб."
-добре би било !Аз така или иначе съм се запътил
към него.Благодаря за превода-твой ли е?
цитирай
2. laurencia - edinman,
04.02.2009 17:59
Пожелавам ти да виждаш светлината, даже в непрогледния мрак... :)
Преводът е мой, без претенции за перфектност. :) Написах го в женски род, понеже песните им са близки до усещанията ми, пък и без това чувам да казват, че Лаури пеел като момиче... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915253
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663