Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2009 19:27 - Lay back in the arms of someone
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 1021 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 02.07.2011 20:38


Отпусни се в прегръдките на някого

 

Ако искаш моето разбиране,

просто отвори сърцето си за мен.

Ще получиш всичко, от което се нуждаеш.

Може би мислиш, че е твърде трудно за теб.

О, мила, готов съм да дам живота си за теб,

ако нищо друго не е останало.

Знаеш, че винаги ще ме намериш.

 

Отпусни се в прегръдките на някого,

поддай се на обаянието на някого,

отпусни се в прегръдките на този, когото обичаш.

Отпусни се в прегръдките на някого,

когато почувстваш, че си неделима част от някого.

Отпусни се в прегръдките на този, когото обичаш.

 

Затова мила, просто ме потърси,

когато пожелаеш всичко от мен.

Аз ще бъда твой любим,

ще бъда твой приятел.

И няма да има нещо,

което да не искам да бъда за теб.

Няма нищо, което да скрия,

няма нужда от лъжи.

 

О,

отпусни се в прегръдките на някого,

поддай се на обаянието на някого,

отпусни се в прегръдките на този, когото обичаш.

Мила,

отпусни се в прегръдките на някого,

когато почувстваш, че си неделима част от някого.

Отпусни се в прегръдките на този, когото обичаш.

 

О, аз знам, ти мислиш, че е твърде трудно за теб.

О, мила, готов съм да жертвам живота си за теб,

ако нищо друго не е останало.

Ще бъда с теб.

 

О,

отпусни се в прегръдките на някого,

поддай се на обаянието на някого,

отпусни се в прегръдките на този, когото обичаш.

Мила,

отпусни се в прегръдките на някого,

когато почувстваш, че си неделима част от някого.

Отпусни се в прегръдките на този, когото обичаш.

О, да.





Тагове:   Smokie,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - Хубава песничка!:)))За уважение ...
29.01.2009 13:13
Хубава песничка!:)))За уважение е,че си си направила труда да качиш и превода:)))
Хубав ден!:)))
цитирай
2. desify - ДК:..
06.02.2009 21:18
Нда, готина песен ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915307
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663