Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2008 18:55 - Прекрасен живот
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 2993 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 08.04.2009 19:25


Ето ме, излизам тук, усещам отново
как слънцето гали косите ми,
и въздухът изпълва се с мечти.
Чайките са в небето и в очите ми сини.
И знаеш, колко е несправедливо,
магията навсякъде я има.

Погледни ме
, тук стоя,
и отново някак сам,
гледам право в слънцето.

Не трябва да се крия и да бягам,
прекрасен е, прекрасен е животът.
Няма нужда да се смея и да плача,
прекрасен е, прекрасен е животът.

Слънцето е в твоите очи,
косите ти изпълва топлота,

но ти се струва, че не те обичат.
Защото ти си т
ам,
а от приятел имам нужда.
О, имам нужда от приятел,

за да ме направи той щастлив,

и да не чувствам самотата.

Погледни ме, тук стоя,
и отново някак сам,
гледам право в слънцето.

Не трябва да се крия и да бягам,
прекрасен е, прекрасен е животът.
Няма нужда да се смея и да плача,
прекрасен е, прекрасен е животът.
 
О
т приятел се нуждая,
о, от приятел се нуждая.
Щастие какво е да узная
и да не бъда сам...

Погледни ме тук,
отново някак сам,
гледам право в слънцето.
 
Не трябва да се крия и да бягам,
прекрасен е, прекрасен е животът.
Няма нужда да се смея и да плача,
прекрасен е, прекрасен е животът.


Black - Wonderful life

 

Here I go out to see again
the sunshine fills my hair

and dreams hang in the air
Gulls in the sky and in my blue eyes
You know it feels unfair
there"s magic everywhere

Look at me standing
here on my own again
up straight in the sunshine

No need to run and hide
it"s a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
it"s a wonderful, wonderful life

Sun in your eyes
the heat is in your hair
they seem to hate you
because you"re there
and I need a friend
Oh, I need a friend
to make me happy
not stand here on my own

Look at me standing
here on my own again
up straight in the sunshine

No need to run and hide
it"s a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
it"s a wonderful, wonderful life

I need a friend
oh, I need friend
to make me happy
not so alone.......
Look at me here
here on my own again
up straight in the sunshine

No need to run and hide
it"s a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
it"s a wonderful, wonderful life

No need to run and hide
it"s a wonderful, wonderful life
No need to run and hide
it"s a wonderful, wonderful life
wonderful life, wonderful life


 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Танцуваи....................
13.12.2008 18:58
нежно и влюбено,обичаи.....
там е...толкова близо.
Танцуваи със страст
танцуваи на воля:)
цитирай
2. laurencia - bojank,
13.12.2008 19:02
Кара те да се чувстваш чудесно тази песен, нали. :)
цитирай
3. анонимен - Кара ме да се чувствам вълшебно:)
13.12.2008 19:21
Кара ме да се чувствам вълшебно:)
цитирай
4. laurencia - ..
13.12.2008 19:29
Никъде не намерих хубав поетичен превод на песента и се опитах да го направя. Естествено, губи се доста от чистотата на въздействието й в българския превод.
цитирай
5. ivesa - laurencia,здравей!:)
13.12.2008 21:50
Песента е великолепна!Винаги ми е действала положително.Благодаря ти за превода и за клипа!:)))
цитирай
6. laurencia - ivesa,
13.12.2008 22:05
Здравей, радвам се, че ти харесва песента. :) И една известна кавър-версия, за мен лично оригиналната звучи по-изразително и носи по-силен емоционален заряд:

http://www.youtube.com/watch?v=teWFnLqjnuY&feature=related
цитирай
7. bizcocho - :)
13.12.2008 23:39
А3 винаги много се радвам ,ако има текст и превод:))Първо,3ащото не съм лингвинист и второ все не успявам да чуя вярно думите,та било и българска да е песента:))))))))
И3борът ти ми допада!:)))))
цитирай
8. laurencia - bizcocho,
14.12.2008 00:14
И аз също съм твърде далече от лингвистиката, та затова все гледам да публикувам и превод, за да не изглежда като неразбираем текст постингът ми. Макар че, дори и да е така, една песен може да се почувства и само като музика. :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 914986
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663