Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2008 17:50 - The Rasmus - Ten black roses
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 1624 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 18.04.2009 06:14


Десет черни рози


 

Животът прилича на лодка в бутилка –

опиташ ли се да плаваш, няма попътен вятър.

Ден след ден все по-трудно става,

опитваш се да крещиш, но кой го е грижа.

 

Виждаш през стъклото все същите лица,

чуваш гласовете им как бавно заглъхват.

Когато животът ти е като лодка в бутилка,

да се скиташ сам си обречен.

 

Не ме изоставяй сега,

остани поне още ден

със мен.

 

Когато си тъжна, а никой не знае,

ще ти изпратя черни рози.

Когато в сърцето ти е мрак и студ,

ще ти изпратя черни рози.

 

Далеч един от друг се чакаме,

а аз съм все още по пътя заникъде.

Целуни в огледалото образа си вместо мен,

сложи в косите си черна роза.

 

Не губи вярата си,

сподели още една нощ

с мен.
 

Когато си тъжна, а никой не знае,

ще ти изпратя черни рози.

Когато в сърцето ти е мрак и студ,

ще ти изпратя черни рози.

 

Десет черни рози...

 

Животът прилича на лодка в бутилка –

опиташ ли се да плаваш, няма попътен вятър.

Ден след ден все по-трудно става,

опитваш се да крещиш, но кой го е грижа.

 

Когато си тъжна, а никой не знае,

ще ти изпратя черни рози.

Когато в сърцето ти е мрак и студ,

ще ти изпратя черни рози.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ciele - :)
07.08.2008 08:31
колкото и да ми е тъжно ,не бих си пожелала черни рози..,дори представата за тях ме плаши..,но мелодията е страхотна и си я слушам с удоволствие..благодаря ти!
цитирай
2. silencemurmur - Black roses
07.08.2008 14:01
Сигурно те са червени, но по дългия път към мъртвото ми сърце стават черни.
Silence
цитирай
3. laurencia - ciele,
07.08.2008 17:36
Харесват ми песните на The Rasmus..а тази е от последния им албум, не успях да намеря клип с добро звучене за съжаление..но текстовете им са много въздействащи..опитах се с превода... Вокалиста им Лаури, който пише и текстове казва, че всяка песен е писмо до някого..признание, извинение или вик за помощ...
цитирай
4. laurencia - silencemurmur,
07.08.2008 17:38
Да, черните рози в песента са красиво-тъжна поетична метафора.
цитирай
5. анонимен - The Rasmus-The best!!!
21.04.2009 21:59
Mng. sa dobri si4kite im pesni...lauri e golqm sladur...,a koncerta im v sf. be6e razbiva6t!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915257
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663