Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2008 14:58 - Whitesnake - Summer Rain
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 943 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 22.06.2008 15:15


Летен дъжд

 

Напоследък си мисля,

че дори да бях далеч на хиляди мили от теб,

щях да усещам любовта ти наоколо.

Сега си с мен всеки ден.

И всички пътища, по които вървя,...

всичко, през което ще премина,...

където и да ме отведе животът,...

никога няма да съм далеч от теб.

Ти ме стопляш като слънце сутрин,

с теб животът ми едва сега започва...

 

Твоята любов струи

като летен дъжд над мен.

Обсипвай ме с любов,

нека я почувствам

като летен дъжд.

 

Вървях по много и различни пътища,

но в сърцето си винаги те носех.

Сега цялото злато и сребро на света

няма да ни разделят.

Ти ме стопляш като слънце сутрин,

с теб животът ми едва сега започва...

 

Твоята любов струи

като летен дъжд над мен.

Обсипвай ме с любов,

нека я почувствам

като летен дъжд.





Тагове:   RAIN,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. helios - Прекраснa песен!
22.06.2008 15:30
Благодаря ти, laurencia!:)
цитирай
2. laurencia - helios,
22.06.2008 15:34
Бъди поздравена с нея! )*
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915232
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663