Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2008 20:00 - The Rasmus - Still Standing
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 688 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.04.2009 10:29


Все още се държа

 

Бих искала да си с мен тази вечер, да гледаме северното сияние.

Бих искала тази вечер да си тук до мен.

Бих искала да те имам до себе си тази вечер, когато небето гори.

Бих искала да те имам до себе си.

 

Защото бях на дъното и изпълзях оттам.

Няма да падна отново.

 

Може ли да спреш да ме обсипваш с лъжи,

докато все още се държа.

Просто ми кажи истината, може да ме изненадаш

с чиста съвест, все още се държа.

 

Изгаряш ме като хиляди звезди, а мислех че си на светлинни години далеч.

Изгаряш ме по-силно от хиляди звезди.

 

Стоиш там горе, винаги с мен,

и ми се усмихваш.

 

Може ли да спреш да ме обсипваш с лъжи,

докато все още се държа.

Просто ми кажи истината, може да ме изненадаш

с чиста съвест, все още се държа.

 

Това е нещо свято, нещо толкова красиво,

нещо, което носи спокойствие на ума ми,

когато напрежението ме е завладяло.

 

Защото бях на дъното и изпълзях оттам.

Няма да падна отново.

Стоиш там горе, винаги с мен,

и ми се усмихваш.

 

Може ли да спреш да ме обсипваш с лъжи,

докато все още се държа.

Просто ми кажи истината, може да ме изненадаш

с чиста съвест, все още се държа.

Може ли да спреш да ме обсипваш с лъжи,

докато все още се държа.

Просто ми кажи истината, може да ме изненадаш

с чиста съвест, все още се държа.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 912808
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663