Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2011 21:05 - Лошият човек
Автор: laurencia Категория: Други   
Прочетен: 3513 Коментари: 7 Гласове:
23

Последна промяна: 01.05.2011 07:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


След падането мъчиш се да станеш,

а той е там да ти подложи крак.

Злорадства, ако пропилееш шанса,

без мисъл чезне в своя собствен мрак.

 

Понякога изглежда по-различен -

вън, в двора си е засадил цветя…

Той вярва в Бог, в магии и поличби, -

виреят тръни в злобната душа.

 

Наивно, с онзи Господ във сърцето,

аз вярвам, че ще мога да го спра.

Да ми взриви дори небето, да стъпче

край пътя ми зелената трева…

 

Аз зная как, и пак ще го разбирам -

с уплашен профил, хилещ се в анфас.

Двулик, страхът нелепо е маскиран.

Ръка му давам. Лошият съм аз.


                  
 © Елена Желева. 09.04.2011 г.



Тагове:   лошият,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Злото е страх!:)
09.04.2011 21:22
Истинско е, laurencia!
Привет!:)
цитирай
2. mt46 - Саможертвена позиция!
09.04.2011 22:05
Все пак - внимавай, когато подаваш ръка на "лошия", на злия!...
цитирай
3. laurencia - tit,
09.04.2011 22:56
Здравей! Понякога, да... Благодаря ти. :)
цитирай
4. laurencia - mt46,
09.04.2011 22:59
Внимавам, лошият е човек като мен и теб.
Старая се да не деля хората, и нещата въобще, на добри и лоши. :)
цитирай
5. puppeteer - Привет
10.04.2011 03:46
С риск да прозвучи,че те поучавам...не се старай,просто го направи...по-скоро като съвет :)))Омразата се побеждава само с любов,лошото само с добро,глупакът само с мълчание.Никой не казва,че е лесно,но не е невъзможно.Веднъж овладяно,това просто правило оставя заобикалящите ни в шаш и размисъл.Хубаво е да се подава ръка на "лошия",с едно наум,не да му навредиш,просто да се защитиш,ако се наложи.Да се защитиш,не значи непременно да навредиш.Не на последно място,хубаво е,"дълбоко",като самия автор! :))))
цитирай
6. laurencia - puppeteer,
10.04.2011 08:13
Ненавистта никога не се прекратява с ненавист, само любовта може да го стори. Такъв е древният закон. Наистина, злият не очаква, че някой може да се отнесе към него толкова добре и това го обърква. Да се защитиш, значи да осъзнаеш откъде натътък да започне безразличието. Няма защо да му навреждаш, а с това и на себе си. И без друго рано или късно злото се връща като бумераг към този, който го излъчва. Разбира се, една дълга тема няма как да бъде обхваната в няколко куплета...

Коментарът ти ми хареса. Кога ще пишеш в блога си? :)
цитирай
7. puppeteer - привет
11.04.2011 00:47
Съгласен...и определено много дълга тема.Относно писане в блога...нещо непонятно за мен,в смисъл да пиша разкази,стихотворения и т.н.,ако това имаш предвид.Блога ми е нов,рових из нета,попаднах на нещо,което ми хареса тук,и си направих блог.Това е.Относно поезията,харесва ми да чета...да не говорим,че с малко въображение,малко интелект и малко внимание към някои детайли,разбираш много за хората,които пишат. :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915319
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663