Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2010 11:54 - Предизвикателството
Автор: laurencia Категория: Други   
Прочетен: 2746 Коментари: 6 Гласове:
19

Последна промяна: 04.09.2010 12:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

;)






Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. an200 - Силен да е Духът ни!;)
04.09.2010 12:05
Хубав ден!
цитирай
2. laurencia - an200,
04.09.2010 12:13
Да е! Само намасте за анимацията.
цитирай
3. ivesa - В живота има най-различни ситуации,замислени като предизвикателства,
05.09.2010 10:12
този клип показва успешно справяне с една от тях.Поздрави,laurencia!Благодаря ти,че ме заведе на върха на планината!:)))
цитирай
4. laurencia - Да, Ивеса!
05.09.2010 10:37
ivesa написа:
този клип показва успешно справяне с една от тях.Поздрави,laurencia!Благодаря ти,че ме заведе на върха на планината!:)))


Точно се връщам от планината и сякаш сърцето ми е още горе... :)
Клипът може да бъде възприеман по различни начини, това ми хареса и затова го споделям.
"Всичко отминава." - просто и мъдро би казал старият йогин, или кой знае... :)
цитирай
5. sparotok - йога
06.09.2010 10:43
Прекрасно клипче, дано да го разберат колкото се може повече хора.
Думата йога не случайно означава съюз ( с истинската си същност).
цитирай
6. laurencia - sparotok,
06.09.2010 11:52
Така е, благодаря Ви. Непосредствената задача при йога е постигането на единение - между ума и тялото, между мислите ни и техния източник, дори между нас и това, което ни предизвиква.

В "Автобиография на един йогин" има един запомнящ се епизод, когато скептикът-материалист донася на учителя Трейланга кофа с вар и му предлага да я изпие, казвайки, че това е мляко. Учителят без колебание пресушава до последната капка съда с изгарящата вар, а след няколко минути злодеят пада на земята и започва да агонизира. "Безбожнико, - казва Трейланга, - като ми предложи отровата, ти не осъзнаваше, че моят живот е едно с твоя. Ако нямах знанието, че Бог присъства в стомаха ми, така както и във всеки атом на творението, варта щеше да ме убие."
Накрая сгрешилият е пречистен и немощно се измъква.

Колкото и метафоризиран да изглежда този епизод, струва си да се съобразяваме със силата на мисловния бумеранг...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 915340
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663